Veelgestelde vragen

Bestellen & Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Tijdens het afrekenproces kan je aangeven op welk tijdstip je de bestelling thuisbezorgd wilt hebben.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wij hanteren een doorlooptijd van 24 uur. Bestel je vandaag om 10:00 dan is de eerst volgende bezorgmogelijkheid de volgende dag 10:00.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Bezorging is bij ons een vast onderdeel van de klantbeleving. Doordat jouw bestelling bestaat uit producten van meerdere winkeliers is het niet mogelijk de bestelling af te halen. Je kunt bij de bestelling aangeven wanneer je het bezorgt wil hebben.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging ontvangen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en afgerekend dan ontvang je altijd een bevestiging van je bestelling per email. Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen dan kan je via jouw account onder "mijn bestellingen" zien of je bestelling is gelukt. Mocht je toch twijfelen neem dan contact met ons op via 033 800 32 18.

Kan ik een bestelling nog wijzigen?
Wanneer je de bestelling nog niet hebt afgerekend kan je de bestelling nog wijzigen. Nadat je hebt afgerekend kan je de bestelling niet meer in zijn geheel wijzigen.

Retourneren & Annuleren 

Kan ik bestelde producten retourneren?
Het retourneren van versproducten is mogelijk wanneer de producten niet voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen of beschadigd zijn tijdens transport. Een retouraanvraag kan je regelen via service@winkls.nl en zal vergezeld moeten zijn van een geldige reden en/of foto's.

Moet ik betalen bij retourneren?
Wanneer het versproduct niet aan de gestelde kwaliteitseisen voldoet of beschadigd is dan zijn de retours vrij van kosten.

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?
Wanneer je een retouraanvraag hebt gedaan en deze is door ons bevestigd dan kan deze niet meer worden teruggedraaid. Mocht je dit product alsnog willen dan kan je deze opnieuw te bestellen en afrekenen. Wanneer je het product opnieuw besteld is verrekening met het te ontvangen aankoopbedrag van de reeds lopende retouraanvraag helaas niet mogelijk.

Hoe snel ontvang ik mijn geld na retourneren?
Het aankoopbedrag van je retouren wordt uiterlijk binnen 24 uur overgemaakt naar de bij ons bekende bankrekening.